عکاسی و تمام امور مربوط به عکس

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

عکاسی و تمام امور مربوط به عکس

آموزش عکاسی|آتلیه کودک|آتلیه نوزاد|آتلیه بارداری|آتلیه عروس و داماد|عکاسی|

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن در غرب تهران

همانطور که می‌دانید در دنیای امروز همه به دنبال زیبایی هستند زیبا بودن و زیبا دیده شدن از ویژگیهایی است که همه ما آدمها خواهان آن هستیم در این مطلب به دور از هرگونه حاشیه‌ای می‌خواهیم شما را با تکنیک جدیدی به نام  میکروپیگمنتیشن آشنا کنیم و از کاربردها و خدمات بی نظیر آن شما را مطلع نماییم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

از آنجایی که نمی‌خواهیم در این نوشته به صورت علمی و تخصصی صحبت کنیم و به دنبال این هستیم که با زبانی ساده شما را به مفاهیم میکروپیگمنتیشن نزدیکتر کرده و بتوانیم اطلاعات مفیدی را در جهت تصمیم گیری بهتر برای استفاده از خدمات میکروپیگمنتیشن در اختیار شما بگذاریم. پس پیشنهاد می‌کنیم توضیحات این صفحه را تا انتها ملاحظه فرمائید.

عصر میکروپیگمنتیشن

خانم هایی که قصد دارند صورتی زیبا و طبیعی داشته باشند و طبیعی بودن صورت خود را همانگونه که هست حفظ نمایند و فقط به آن آراستگی بیشتری بدهند می‌توانند از میکروپیگمنتیشن استفاده نمایند. میکرو پیگمنتیشن یک نوع آرایش فوق العاده طبیعی و دائمی می‌باشد که به صورت شما جذابیت بیشتری بخشیده و نیز پیشنهاد خوبی برای این دسته از افراد می‌باشد.

میکروپیگمنتیشن یک عصر جدیدی از زیبایی است که با تزریق رنگ دانه‌های ریزی به لایه های زیرین و رویی پوست انجام می‌شود که می‌تواند قسمت‌های خالی ابروها را پر کرده و در پرپشتی ابروها کاملاً بصورت طبیعی موثر باشد. این ابزار نیز می‌تواند با یک طراحی بسیار زیبا بر روی لب‌های خانم‌ها، خط لبی بصورت خدادادی ایجاد کرده و جذابیت بیشتری به لب‌های بانوان بدهد.

یکی دیگر از کاربردهای میکروپیگمنتیشن ، استفاده از آن در جهت کشیدن خط چشم هایی بی نظیر و طبیعی است که به چشمان خانم ها زیبایی بخشیده و چهره آنان را جذاب‌تر می کند.

اگر به دنبال آن هستید که به چهره خود اهمیت بیشتری بدهید و اعتماد به نفس خوبی را بدست آورید ما با سابقه ای درخشان در عصر میکروپیگمنتیشن، مشاور خوبی بوده و تمامی این خدمات را در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما هم در زمینه آموزش میکروپیگمنتیشن خصوصا در تهران و هم در زمینه ارائه کلیه خدمات میکروپیگمنتیشن در خدمت شما خواهیم بود.

چرا میکروپیگمنتیشن ؟

یکی از امتیازات ویژه این روش این است که نه تنها خانم‌ها ، بلکه آقایان نیز می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

حتما می‌پرسید آقایان ؟! بله آقایان ! آقایان می‌توانند با استفاده از این تکنیک، بر روی سر طاس خود ظاهری زیبا و طبیعی بدهند بطوری که به تازگی تراشیده شده است جلوه نماید. همچنین در یک سری افراد که موهای کم پشتی دارند بسیار تاثیرگذار بوده و کم پشتی موها را جبران می‌کند بدین معنی که حتی آقایانی که مشکل کچلی دارند می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

عمل میکروپیگمنتیشن توسط ما به نحو کاملا اصولی انجام خواهد شد و نتایج آن سالهای سال باقی خواهد ماند و سریع از بین نمی‌رود.

حتی اگر فردی از این خدمات استفاده کند و به هر نحوی ناراضی باشد مانند تاتو اثری ماندگار و مصنوعی از خود به جا نمی‌گذارد و فرد می‌تواند به راحتی با روش‌های ساده ای نسبت به پاک کردن آن اقدام نماید.

از این رو یکی از مزیت‌های این روش که به آن اشاره کردیم نه تنها زیبایی طبیعی بخشیدن به افراد است بلکه آرایش مصنوعی و جبران ناپذیری را برای آنان بوجود نمی‌آورد. این تکنیک فوق‌العاده هر چه بیشتر بدست متخصصان خوبی انجام گردد رضایت خاطر بیشتری را از انجام آن بوجود می‌آورد.

ما با دارا بودن تخصص در این زمینه، چند مورد از منع استفاده از میکروپیگمنتیشن و مزیت‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

معایب میکروپیگمنتیشن

افرادی که دارای بیماری‌های پوستی، عفونت و یا مشکلات دیگری هستند قبل از استفاده از این خدمات با پزشک صلاحدید خود حتما مشورت نمایند.

·         خانم های باردار و یا آنانی که در دوران شیردهی هستند.

·         افرادی که مبتلا به بیماری‌های قلبی و یا حتی مشکوک به این بیماری هستند این روش را فراموش کنند.

·         افرادی که مشکل دیابت داشته و انسولین تزریق میکنند استفاده از این تکنیک برای آنان منع مصرف دارد.

·         افرادی که بدنشان مستعد گوشت اضافه و یا عفونت پوستی می‌شود با انجام این تکنیک بدتر می‌شوند.

مزیت میکروپیگمنتیشن

از مزیت‌های میکروپیگمنتیشن این است که کاملا بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و التهاب مهمی در فرد ایجاد نمی‌کند. حتی باعث تحریک رشد ابرو شده و مشکل ریزش ابرو را برطرف می‌کند.

با استفاده از این تکنیک، خانم‌ها نیازی نیست زمان زیادی را صرف آرایش کردن چهره خود نمایند و با بهره‌گیری از این روش می‌توانند یک آرایش طبیعی و بی‌نظیر داشته باشند و یا حتی در بعضی از موارد جای زخم و بخیه و لک را از بین می‌برد.

ماندگاری میکروپیگمنتیشن

حتما این سوال را از خود پرسیده‌اید که میکروپیگمنتیشن تا کی ماندگار است؟

بهتر است بگوییم میزان ماندگاری آن بین ۱ تا ۳ سال و یا حتی بیشتر است که به عوامل مختلفی مانند جنس رنگ و استانداردهای آن، آب و هوا، جنس پوست و ضخامت آن و استفاده مداوم از دخانیات و مشروبات الکلی و یا قرار گرفتن مداوم فرد در مقابل اشعه مضر نور خورشید بستگی دارد.

لازم به یادآوری است در افرادی که پوست چرب دارند میکروپیگمنتیشن ابرو اثر ماندگاری بالایی ندارد و فرد می‌تواند نسبت به ترمیم آن اقدام نماید.

میکروپیگمنتیشن خط چشم برای پرپشت شدن و یا متراکم نشان دادن و تقویت مژه ها میباشد که یکی از بهترین روش‌های میکروپیگمنتیشن است به ویژه کسانی که افتادگی پلک دارند این روش به آن‌ها صدرصد پیشنهاد می‌شود و می‌تواند کم‌پشتی مژه‌ها را جبران نموده و ظاهری زیبا و جذاب به آنها بدهد و نیز اثرات ماندگاری آن در پوست‌های خشک  نسبتاً بالا خواهد بود.

میکرپیگمنتیشن لب ماندگاری خوبی دارد و به لبها فرم متعادلی داده و چروک‌های سطحی دور لب را از بین می‌برد و حجم لب را بصورتی کاملاً طبیعی افزایش می‌دهد. جالب اینجاست که بدانید انجام این کار برای آقایان به شکل خاص و خیلی نامحسوس انجام می‌شود.

هزینه ، قیمت و تعرفه میکروپیگمنتیشن ابرو

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو ، لب و خط چشم لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو در غرب تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن ابرو در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود. ضمناً لازم به ذکر است که کلیه خدمات میکروپیگمنتیشن در دوره‌های آموزشی به طور کامل آموزش داده خواهند شد.

منبع: https://fatemehhabashi.com/

اسید فلوئوریک

 هیدروفلوریک اسید:

اسید هیدروفلوئوریک یک محلول فلوراید هیدروژن در آب است. فرمول شیمیایی آن HF است. این یک اسید ضعیف است اما بسیار خورنده و بسیار سمی است. این ماده می تواند شیشه ای را به اسید هگزا فلوروسیلیک اسید تبدیل کند. اگر با پوست انسان تماس پیدا کند می تواند موجب مرگ انسان شود. این ماده از واکنش فلوریت با اسید سولفوریک تولید می شود و یکی از کاربردهای اصلی آن در پالایش نفت خام است. همچنین برای ساخت مواد شیمیایی مختلف دیگر حاوی فلورین، از قبیل تفلون (پوشش در ظرف پخت)، فرن (عامل خنک کننده در تهویه هوا) و فلوئوروکربن ها (که به عنوان سوخت در قوطی های آئروسل) استفاده می شود. برای تمیز کردن فلزات نیز می توان از آن استفاده کرد. HF بسیار سمی است زیرا آن با یون های کلسیم در بدن پیوند می دهد و باعث می شود تا آنها نتوانند مورد مصرف قرار گیرند. هم چنین از آن به عنوان اسید، می توان برای تولید فلوراید و نمک های اسید هیدروفلوئوریک، استفاده کرد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
اگر بدن فردی با اسید هیدروفلوئوریک تماس پیدا کند باید به سرعت به پزشک مراجعه کند ، زیرا مقادیر کمی از آن نیز بسیار سمی است. اسید هیدروفلوریک به راحتی استخوان و عضله ها را نیز ذوب می کند.
از آنجایی که نسبت به بسیاری از فلزات نسبت به شیشه و نسبت به اکسیژن واکنش نشان می دهد، عموما در ظروف پلاستیکی ذخیره می شود. گاز فلوراید هیدروژن و اسید متمرکز بسیار سمی است و می تواند حتی منجر به توقف قلب و مرگ و میر شود.
فلوراید هیدروژن در تولید آلومینیوم و کلروفلوئوروکربن ها و صنایع شیمیایی استفاده می شود. استنشاق (کوتاه مدت) در معرض فلوراید هیدروژن، گاز حاصل از آن می تواند موجب آسیب شدید تنفسی در انسان شود، از جمله سوزش شدید در چشم و دستگاه ریوی و سوختگی های پوستی ممکن است بعد از قرار گرفتن در معرض چشم یا پوست در انسان رخ دهد. قرار گرفتن در معرض شدید (دراز مدت) انسان در برابر فلوراید در سطوح پایین تاثیر مثبتی بر پیشگیری از حفره دندان دارد و همچنین ممکن است برای درمان پوکی استخوان مفید باشد. قرار گرفتن در معرض سطوح بالاتر فلوراید از طریق آب آشامیدنی ممکن است موجب فلوروزیس دندان یا پوسیدگی شود، در حالی که در معرض نور زیاد با آب آشامیدنی یا هوا میتواند فلوروز اسکلتی در انسان ایجاد کند. تنها اثر رشدی که از طریق قرار گرفتن در معرض فلوراید در انسان دیده می شود فلوئوروز دندانی است که در دوران بارداری می تواند در دندان های کودک اتفاق بیفتد.
هیدروژن فلوراید توسط عمل اسید سولفوریک بر روی درجات خالص کانی فلوئوریت و همچنین به عنوان یک طرف محصول استخراج کود پیشرو اسید فسفریک از مواد معدنی مختلف وجود دارد.

HF

کاربردهای هیدروفلوریک اسید:

1-صنایع پلیمر
-2صنایع هسته ای.
3-صنایع شیمیایی ( تولید اسید سیلیسیک – تولید اسید فلوبوریک و تولید اسید زیر کونیک)
4-صنایع خودرو.
5-صنایع شیشه و کریستال.
6-صنایع تولید لامپ.
7-برای حکاکی روی شیشه در لامپ و محصولات دیگری به کار می رود.
8-سنتز آمونیوم بی فلوراید از واکنش آمونیاک و هیدروژن فلوئورید.
9- در ساخت و تولید کریستال های تزیینی و مات کاری شیشه آلات در صنایع فولاد ، سرامیک ، ریخته گری ، تهیه فر و آلیاژها و … به کار می رود.
10- در تولید اورانیوم و بیش از صد نوع ماده شیمیایی فلوئور دار بکار می رود.
11- در تولید پلاستیک های کم اصطحکاک و نیز در تولید هالوژن ها مانند فریون که در تهویه و در سرد سازی کاربرد وسیعی دارند به کار می رود.
12- از فلوئورید سدیم به عنوان حشره کش به خصوص بر علیه سوسک ها استفاده می شود.
13-برای تولید کریولیت مصنوعی در صنعت الکترولیز آلومینیوم به کار می رود.
14- در تولید کربولیت مصنوعی کاربرد وسیعی دارد.
15- اسید فلوریدریک به عنوان کاتالیست در تهیه سوخت های اکتان بالا ، خورنده و صیقل دهنده شیشه مورد استفاده قرار می گیرد.
16- در صنایع پتروشیمی و نفت
17- بعضی محققان امکان استفاده از گاز فلوئور خالص را به عنوان سوخت موشک بررسی کرده اند
18- در تولید آلومینیوم فلورید که برای ساخت کربولیت به کار می رود.
19-به عنوان رسوب زدا در اسید ویی فولاد ضد زنگ.
20-. ماده اولیه تولید آلومینیوم فلوراید.
21- موارد آزمایشگاهی

HF

توصیه های ایمنی:

ظرف محتوی این ماده را بصورت دربسته‌ و در محلی که هوای آزاد جریان داشته باشد نگاه دارید. در صورت تماس با چشم، کاملا با آب شسته و بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. در اثر تغییر ناگهانی، یا احساس هرگونه ‌ناراحتی، فورا به پزشک مراجعه شود. از تماس با بدن، چشم و لباس جلوگیری نموده و بخارات آن تنفس نشود. کارکردن با آن باید زیر هود آزمایشگاه باشد.

HF

حفاظت پوست:

هنگام کارکردن با آن، از دستکش و لباس حفاظتی‌استفاده شود  و از دو دستکش مخصوص به صورت دولایه برای اطمینان بیشتر استفاده شود. از کفش های روبسته با روکش پلاستیکی استفاده شود.

نحوه حمله این اسید بسیار خطرناک:

یون های فلور موجود در (محلول یا بخار اسید HF) به بافت های پوست و به خصوص استخوان حمله کرده و به شدت به آن ها آسیب می رساند. این آسیب تا زمانی که این تمام یون ها مصرف شوند، ادامه خواهد داشت!
معمولا سوزش و درد آنی ندارد، در حالیکه در زیر بافت های بدن در حال تخریب شدید می باشد، بنابراین در تشخیص آنی آن معمولا سهل انگاری می شود.
استنشاق گاز آن می تواند باعث تخریب دائمی شش ها شود.

در صورت تماس با پوست بدن:

لباس ها و قسمتهای الوده را سریعا از پوست جدا کنید تا اسید بیشتری را به قسمت آسیب دیده وارد نکند.
 باید با آب معمولی بمدت ۳۰ دقیقه پوست آلوده را شستشو داده و وسپس ژل Calcium Gluconate 2.‎5%  و یا محلول بنزالکونیوم کلراید که در آزمایشگاه متالوگرافی دانشکده موجود می باشد) را حداقل به مدت ۲۰ دقیقه برروی محل مالیده تا اثر آن کاهش یابد و سریعا به بهداری دانشگاه یا بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی مراجعه شود.  

تماس HF با چشم:

شتشوی چشم زیر آب روان برای حداقل ۳۰ دقیقه
 مواظبت از چشم دیگر!

 

شرکت معتبر دوربین مداربسته

همانطور که در مقاله های قبلی منتشر شده در وبلاگ ها مطالعه کردید در مورد دوربین مداربسته و اولین دوربین های مداربسته با شما صحبت کردیم و مطالبی را منتشر کردیم که تا حدودی می تواند به شما در خرید دوربین مداربسته و نصب آن کمک خواهد کرد در این مقاله قصد داریم در مورد یک برند نام آشنای دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

دوربین مداربسته

در مقاله های گذشته منتشر شده در مورد پیدایش دوربین مداربسته با شما صحبت کردیم و گفتیم که دوربین مداربسته اولین بار توسط آلمان در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت و سپس شرکت های آمریکایی و اروپایی نصبت به تولید انبوه آن اقدام کردند که به دلیل کیفیت نسبتا خوب مورد توجه بسیاری از نمایندگان قرار گرفت ولی به دلیل فعالیت مستمر کشور چین در عرصه تولید لوازم الکترونیک شرکت های زیاد چینی زیادی در این زمینه فعالیت خوبی را شروع کردند یکی از این شرکت ها هایک ویژن است

هایک ویژن

هایک ویژن  یکی از تولیدکنندگان و برندهای سیستم‌های تصاویر مداربسته در حوزه سیستم‌های امنیتی است.این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.

هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. هایک ویژن همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد.

محصولات هایک ویژن

دوربین‌های تحت شبکه

دوربین‌های اسپید دام (speed dome)

دوربین‌های آنالوگ

دوربین آنالوگ HD که با نام turbo hd هم شناخته می‌شوند.

دستگاه‌های ضبط دیجیتال DVR

دستگاه‌های ضبط تحت شبکه NVR

دستگاه‌های ضبط ترکیبی

رمزگذار و رمز گشا (Encode, Decoder)

کارت‌های رمز گذار و رمز گشای تصاویر

سیستم‌های اعلام سرقت اماکن

سیستم‌های کنترل تردد

لوازم جانبی (صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و…)

دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به نکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌است.

هایک ویژن در ایران

از سال ۱۳۹۳ دوربین‌ها و سایر تجهیزات هایک ویژن به بازار ایران راه یافتند. این محصولات توسط شرکت‌های گوناگونی در ایران توزیع شدند که البته هیچ‌یک از /ان‌ها به‌طور مستقیم مسئولیت فروش را بر عهده ندارند. ولی در این مقاله قصد داریم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که در ایران یکی از نمایندگان فروش این شرکت می باشد.همانطور که گفته شد تهیه و نصب دوربین مداربسته نیازمند تخصص لازم و شناخت کافیست هایک لوک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت می کند این فروشگاه علاوه برفروش و ارائه محصول دارای بخش مقالات تخصصی است که در آن می توانید مقالات بسیاری را در رابطه با انواع دوربین های مداربسته مطالعه کنید در این فروشگاه قبل از خرید می توانید نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر را مطالعه کنید و یا محصول انتخابی را با سایر محصولات موجود مقایسه و سپس خرید نمایید لازم بذکر است این سایت تمرکز خود را برروی برندهای خاص همچون دوربین مداربسته هایک ویژن قرار داده است هایک ویژن یک شرکت تولیدی در عرصه لوازم و ابزارهای الکترونیکی است که در مقالات بعدی این مجموعه وبلاگ ها در مورد برند آن برای شما توضیح خواهیم داد

منبع: ویکی پدیا

آموزش برنامه نویسی اندروید

ما در سری مقالات آموزشی منتشر شده در وبلاگ ها قصد داریم در مورد برخی از مشاغلی صحبت کنیم که با وجود تمام دغدغه ها شیرینی های خاص خود را دارد در عرصه کنونی که رایانه و تکنولوژی و نیاز به اپلیکیشن ها بیش از گذشته مورد نیاز افراد جامعه قرار گرفته است شغل هایی همچون طراحی،برنامه نویسی بیش از بیش به خود مخاطب جذب می کند اندروید یکی از اپلیکیشن هایی است که در دهه اخیر در بین مخاطبان طرفدار پیدا کرده است و بیش از 90 درصد پلتفرم دوایزها به این برنامه مجهز است و به دلیل نامحدودی سورس های آن افراد زیادی در طراحی برنامه های اندرویدی فعالیت دارند در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد اندروید و شغل برنامه نویسی با شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

اندروید

اندروید یک سیستم‌عامل موبایل است که گسترش آن با گوگل است. اندروید بر پایهٔ نسخهٔ اصلاح‌شده‌ای از هسته لینوکس و دیگر نرم‌افزارهای متن‌ باز طراحی شده و نخست در دستگاه‌های تلفن همراه لمسی مانند تلفن هوشمند و تبلت استفاده شد، اما به‌تازگی گوگل Android TV را برای تلویزیون و Android Auto برای خودرو و Wear OS را برای پوشیدنی‌های اندروید (مانند ساعت هوشمند) توسعه داده‌است.اندروید از سال ۲۰۱۱ پرکاربردترین سیستم‌عامل موبایل و از سال ۲۰۱۳ پرکاربردترین سیستم‌عامل برای تبلت‌ها بوده‌است. از سال ۲۰۱۷ نیز بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته‌است.

تاریخچه اندروید

در اوت ۲۰۰۵ شرکت گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط «اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت» راه‌اندازی شده بود، در زمینهٔ تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی رابین، مدیر عامل اجرایی این شرکت، پس‌از پیوستن اندروید به گوگل، به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژهٔ اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به‌رهبری رابین فعالیت خود را برای تولید سکوی تلفن همراه مبتنی بر هسته لینوکس آغاز کردند و نتیجهٔ اولیهٔ این پروژه در نشست خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح‌کردن اتحادیه گوشی باز بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینهٔ تولید نرم‌افزار، تولید تلفن‌های همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه‌رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه، اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون «سامسونگ، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، اچ‌تی‌سی، تی-موبایل، ان‌تی‌تی دوکومو، اینتل، انویدیا، تگزاس اینسترومنتس، کوالکام، برودکام، تلفونیکا، اسپرینت، ای‌بی» و البته گوگل به چشم می‌خوردند. اریک اشمیت مدیر ارشد اجرایی گوگل در این مراسم گفت:

اعلام امروز بسیار جاه‌طلبانه‌تر از معرفی تنها یک تلفن گوگلی است که در چند هفتهٔ اخیر توسط رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. از دیدگاه ما سکویی که ما ارائه کرده‌ایم، هزاران تلفن گوناگون را به بازار روانه خواهد کرد.

همین امر باعث گردیده بسیاری از کسب و کارهایی که دارای اپلیکیشن های مرتبط با حوزه کاری خود هستند به سمت این پلتفرم روی آورند و افراد زیادی تحت پوشش شغلی قرار دهند و عنوان های بسیار زیادی را در این زمینه راه اندازی کرده اند و افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند به همین دلیل افراد زیادی مشتاق به آموزش اندروید هستند تا بتوانند در این بازار کسب در آمد کنند و بتوانند از این فرصت نهایت استفاده را کنند مجموعه های آموزشی زیادی کلاس هایی در این حوزه را برپا کرده اند و مدارک معتبری هم به علاقه مندان اهدا می کنند که می توانند مانند بقیه در این بازار فعالیت اقتصادی داشته باشند در ادامه قصد داریم مجموعه ایی را به شما معرفی کنیم که در حوزه آموزشی کارنامه درخشانی دارد در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسی‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش متلب در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید